Ii-scream-

jaha da har solen tittat fram till oss. lite val stark ar den i mellan at :) det vi roar oss at nar vi ligger dar ar att ligga och lyssna pa alla sota forsalgare so kommer fram och sager ii-scream.:D vi har fatt en tanka att ta oss till ubuda imorgon; sa in i landet lite. julia har ju antligen kopt sin lonely planet bok sa nu har vi mycket att hinna med. en tur till Lovina ar ocksa inplanerad, se lite dolphins :) tack for att ni hor av er i bloggen, kul att hora fran er. ovrigt sa har vi precis avslutat en luch for 15 kr och kopt fina sandaler igar for 40 kr, budgeten idag ligger under hundra kr sa vi ar nojda:) ska forsoka skriva sa ofta vi kan, vi HORS! Kram malin julia

Kommentarer
Postat av: Therese

saknar dig vännen! <3

2009-10-04 @ 15:10:00
Postat av: mamma pålsson

Hej flickor, kan ni inte skicka några bilder från bali? Här hemma är det blåsigt och regnigt. Kram på er.

2009-10-04 @ 17:59:12
Postat av: Emma

MollePolle... I want pictures!! <3

2009-10-04 @ 21:08:40
URL: http://beem.blogg.se/
Postat av: CL

Hoppas ni inte glömmer bort oss, oslagbaracl.blogg.se det är ju trots allt för er skull vi gör det! :D <3

2009-10-05 @ 12:40:27
Postat av: LiljijanGillian från sagolandet

Hejsan min älsklings saknade lilla malin<3 Skrev en liten hälsning på din födelsedag som jag antar att du inte sett:) tänker på dig mycket mycket, saknar mina svennar<3 Jag kommer till Sverige i Januari och har bestämt dejt med dig och de andra (utan robins tillåtelese) men så får det bli! Sola en del från mig och drick några drinkar från mig visst du redan är igång!! Hälsa Julia, eller hon läser säkert här, men HEJ JULIA! Ha det jätte bra tjejer och skämbort (inte ut) er själva SOMFAN!!!!! Lots of love från Lilja<3

2009-10-06 @ 19:58:00
Postat av: moster nettan

Tjena tjejer hoppas ni har kul som attan.Nu har vi bara 8 arbetsdagar kvar man har ju koll på nedräkningen!! Har ni varit hos delfinerna än? Glöm inte bilderna vi vill också se!! Ha de gott kramisar nettan



2009-10-08 @ 19:16:21
Postat av: Malin (tränare)

Hejsan Molle!



Nu är dina semesterdagar slut, kom hem!

Skadorna avlöser varandra så Du behövs.:-)



/ Malin



2009-10-26 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0